Advies nodig?    020-2613415    Update: wij blijven open 
 
Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

Klachten

Heeft een klacht, probleem of vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een email.

    


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via dit formulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

advies/hulp

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen:

Maandag   9:00 - 17:00
Dinsdag   9:00 - 17:00
Woensdag   9:00 - 17:00
Donderdag   9:00 - 17:00
Vrijdag   9:00 - 17:00

Buiten werktijden zijn wij 24/7 bereikbaar via het contact formulier voor eventuele vragen en/of opmerkingen.

Veel gestelde vragen

Bekijk hier de FAQ (veel gestelde vragen)


BTW nr: 
855580173B01
KVK nr: 
64238504
Bank: 
Rabobank
Rekeningnummer: 
120184362
Plaats: 
te Zaandam
BIC: 
RABONL2U
IBAN: 
NL19 RABO 0120 1843 62

Filters
Sort
display