Advies nodig?    020-2613415    Actie = Cyber Week 
 
Webwinkel Keurmerk Kiyoh
Zoek

Klacht, vraag of hulp?

Heeft een klacht, probleem of vraag? Meld dit via ons klantenservicesystem.

    

Snel hulp of antwoord?

Maak gebruik van ons klantenservicesysteem en vul alle velden in voor de snelst mogelijke hulp. Let op: alleen als alle velden juist & volledig worden ingevuld kunnen wij u correct & snel helpen. Wij vragen u bijvoorbeeld om het ordernummer etc.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via dit formulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

advies/hulp

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen:

Maandag   9:00 - 17:00
Dinsdag   9:00 - 17:00
Woensdag   9:00 - 17:00
Donderdag   9:00 - 17:00
Vrijdag   9:00 - 17:00

Buiten werktijden zijn wij 24/7 bereikbaar via het contact formulier voor eventuele vragen en/of opmerkingen.

Veel gestelde vragen

Bekijk hier de FAQ (veel gestelde vragen)

Filters
Sort
display